Belediye Başkanı İsmail GÜZEL ve İl Milli Eğitim Şube Müdürü Gülizar ERGİN ile Göre Kasabası Okullarını Ziyaret Etti
2024-2025 eğitim öğretim yılının başlamasıyla birlikte İl Milli Eğitim Şube Müdürümüz Gülizar ERGİN ile beraber heyecan dolu bir etkinliğe imza attık. Minik öğrencilerimizin heyecanlarına ortak olmak ve onlara destek olmak amacıyla Kuran Kursu Öğrencilerimizi ve İlk Okul Öğrencilerimizi ziyaret ettik.
Ziyaret sırasında öğrencilerle sohbet ederek onların heyecanlarını paylaştık, öğretmenlerle bir araya gelerek yeni eğitim yılına dair beklentilerimizi konuştuk, her zaman öğrencilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz. Onların eğitim hayatlarında başarıya ulaşmaları için elimizden geleni yapacağız.